Скільки витратили на зупинки-«стєкляшки» у 2025 році? Ми порахували

Скільки витратили на зупинки-«стєкляшки» у 2025 році? Ми порахували
  • Майже чотири мільйони гривень громада спрямувала цього року на капремонти вінницьких зупинок. 
  • Їх оновили типовими скляними павільйонами, вартість яких трималася на рівні понад 176 тисяч гривень за конструкцію. 
  • Більшість робіт виконували одні й ті самі підрядники, що стабільно отримують контракти саме від міста.

Департамент комунального господарства та благоустрою міськради отримав девʼять капремонтів із замінами зупинок протягом цього року. Про це дізналися з закупівель цього замовника на «Прозорро».

Про ціну зупинок

З аналітики дізналися, що загалом на це витратили майже чотири мільйони гривень. Якщо точніше — 3 мільйони 914 тисяч гривень.

Міняли зупинки на Янгеля, Коріатовичів, Магістратській, Бучми, Привокзальній, Немирівському шосе, на проспекті Коцюбинського і на Хмельницькому шосе. Найдорожче коштували ремонтні роботи трамвайної зупинки «ім. Олександра Музики» на Хмельницькому шосе (в напрямку до центру Вінниці). Там капремонт з матеріалами коштував 947 тисяч гривень з бюджету громади й там встановили два скляних павільйони.

З договорів також дізналися, скільки коштує сама «стєкляшка». Її вартість була «твердою»: ціна конструкції складала 176 тисяч гривень й протягом року змінювалася лише на декілька сотень гривень.

Що відомо про виконавців

Підрядниками на роботи, як правило, виступав один і той самий ФОП — Дзісь Ігор Вікторович. Йому дісталося вісім з девʼяти зупинок.

З YouControl дізналися, що цей ФОП зареєстрований у Вінниці, діє з 2021 року, має основний вид діяльності «49.41 Вантажний автомобільний транспорт». Протягом цього року отримав 3,1 мільйона гривень на тендерах. Переважна більшість підрядів — від вінницького департаменту комунального господарства та благоустрою.

Найдорожчу ж закупівлю отримало товариство «Вінниця благоустрій». Вони виконували капремонт трамвайної зупинки «ім. Олександра Музики».

Про цю фірму в YouControl пишуть, що фірма прописана у Вінниці, діє з 2017 року, основний вид діяльності «42.11 Будівництво доріг і автострад». Керівник — Олександр Шевчук. Власниця — Юлія Шевчук.

В цьому році компанія отримала підрядів на загальну суму 20,3 мільйона гривень. Серед ТОП-замовників — департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міськради, «Вінницька транспортна компанія», департамент житлового господарства Вінницької міськради.

Чи доцільно у Вінниці ставити скляні зупинки? Як ви до цього ставитесь? Пишіть у коментарях!

 

Читайте також:

Як вінницькі ОСББ можуть отримати кредити від міста? Ми дізналися

Газ по 13, гаряча вода — 155 гривень! Як інфляція могла б змінити тарифи для вінничан?

У Вінниці купують 70 квадрокоптерів для потреб ЗСУ. Скільки коштують?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (28)
  • Віталій Пастернак
    Слободанюк Олександр Там мабуть можна вложитися у 76 тисяч... А де ще 100 т. ???
  • Лідія Мудріцька
    Хоть зупинками прикриються,а скільки забрали в кармани ніхто не знає.
  • Людмила Заболотна
    А скільки поклали у власну кишеню?
  • Олег Агафонов
    Саме гірше, що може бути у Вінниці — це «безпечні» оновлені зупинки.

    Трамвайна зупинка на залізничному вокзалі: раніше була довга лавка, на якій могли очікувати транспорт 50 і більше осіб. Після оновлення на лавку поміщається лише 6 людей. Решта змушені чекати на сходах магазину «Копійка».

    Зупинка на вул. Ісмаїла Гаспринського (Жуковського): мало того, що зупинку встановили біля самої проїжджої частини, через що постійно вилітає захисне скло (хоча місця для нормального розташування достатньо), так ще й розмітку зупинки нанесли так, що задні двері транспорту відчиняються прямо в смітник, стовп або скло зупинки.

    Зупинка на вул. Грушевського: її оновили, виглядає гарно, але в слові «зупинка» літера «У» відсутня вже понад 10 років.

    Біля Вінницького ліцею №2 зупинку взагалі прибрали.



    Для порівняння: у місті Мелітополь такі самі зупинки вже давно, але там зверху встановлена світлодіодна стрічка, яка освітлює зону очікування.



    Загальна оцінка — «не дуже добре».

keyboard_arrow_up